FAQ Infolinia
- Co muszę zrobić, żeby utrzymać warunki promocyjne (infolinia za 1zł) ?
- W jaki sposób zapłacę za infolinię?
- Jak przygotować telefony komórkowe na współpracę z infolinią ?
- Czy mogę nagrywać moje rozmowy telefoniczne?
- Dlaczego na wykupiony numer 801 nie można zadzwonić z telefonu komórkowego?
- Czym różni się dodatkowy numer stacjonarny strefowy od 801 ?
- W jakim formacie mogę ściągnąć nagrania? Jak je otworzyć.
- Ile czasu muszę czekać na infolinię?
- Potrzebuję pomocy. Jak się z wami skontaktować?
- Czy moje dane są bezpieczne?
- Nie chcę płacić za przekierowania na telefony komórkowe lub stacjonarne. Czy jest taka możliwość?
- Czy zamawiając usługę jestem zobowiązany umową lojalnościową?
- Jakich programów mogę użyć do odbierania połączeń na darmowych kontach SIP ?
- Co mogę zainstalować na moim telefonie, aby móc bezpłatnie odbierać połączenia z Infolinii?
- Czy po wykupieniu mogę zmieniać moją infolinię?
- Czy muszę na starcie zapłacić więcej niż 1 zł?
- Używam innych usług firmy Limtel. Czy mogę użyć mojego konta?
- Co to jest konto SIP?
- Jakie łącze internetowe muszę mieć by prowadzić Infolinię?
- Czy mogę wyznaczyć godziny pracy infolnii? Nie chcę by klienci dzwonili wieczorami.
Jedynym warunkiem dla utrzymania warunków promocyjnych jest to, by Infolinia była w minimalnym użyciu - wystarczy dosłownie kilka rozmów w miesiącu (koniecznie zobacz warunki promocji). Jeżeli infolinia nie będzie używana nawet w tak niewielkim zakresie, zaproponujemy Ci przejście na zwykły abonament lub rezygnację bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Po prostu nie chcemy blokować numeracji na założone i zapomniane przez klientów infolinie.
Zamawiając usługę możesz wybrać jedną z wielu form płatności m.in szybkie internetowe przelewy, płatność kartą kredytową oraz PayPal.
Należy koniecznie wyłączyć pocztę głosową, połączenia oczekujące i wszystkie inne usługi mogące kłócić się z logiką infolinii.
Oczywiście! Taką opcję znajdziesz w dziale "Dodatki" po skonfigurowaniu swojej infolinii. Wszystkie nagrania dostępne będą do osłuchania bezpośrednio w panelu administratora lub do ściągnięcia na dysk.
Prowadzenie infolinii, na którą przychodzą połączenia z telefonów komórkowych, może być bardzo kosztowne. Ponieważ właściciel infolinii musi dopłacić kilkadziesiąt groszy do każdej minuty połączenia przychodzącego, nawet przy niewielkim ruchu rachunki sięgają kilkuset złotych miesięcznie. Aby zapewnić naszym klientom atrakcyjne warunki cenowe, brak ryzyka i przewidywalność kosztów, zdecydowaliśmy się zablokować możliwość połączeń z telefonów komórkowych. Jednocześnie dodajemy zwykły numer strefowy, na którym bezproblemowo i bezpłatnie można odbierać z nich połączenia.
Dzwoniący na dowolny z obu Twoich numerów dodzwoni się dokładnie do tego samego miejsca - usłyszy identyczną zapowiedź, menu wyboru i zostanie połączony z tymi samymi konsultantami. Jedyną różnicą jest to, że na numer stacjonarny dodzwonić się można z każdego typu telefonu, a na numer 801 tylko z telefonów stacjonarnych.
Wszystkie nagrania udostępniane są w formacie ogg. Jest to format darmowy i bardzo podobny do mp3. Otworzy go praktycznie każdy odtwarzacz multimedialny np. Winamp.
Na infolinię nie musisz w ogóle czekać. Jest dostępna zaraz po zakupie. O każdej porze dnia i nocy.
Po prawej stronie serwisu znajdziesz widget kontaktowy, za pomocą którego skontaktujesz się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób.
Tak! Logowanie i poruszanie się po panelu administratora zabezpieczone jest protokołem SSL, dzięki któremu nikt nie będzie mógł śledzić tego co robisz na stronie i przechwycić twojego hasła.
Tak! Wystarczy, że w trakcie tworzenia lub administrowania linią założysz bezpłatne konta SIP. Otrzymasz od nas dane, które możesz wprowadzić do:
- komunikatora na komputerze (przypominającego Skype)
- programu na telefonie komórkowym (Android, iPhone)
- telefonu stacjonarnego VoIP
i bezpłatnie odbierać połączenia przekierowywane przez Internet.
Nie. Możesz w każdej chwili ją wypowiedzieć.
Polecamy darmowe, otwarte, wieloplatformowe komunikatory:
Istnieje wiele komunikatorów na telefony komórkowe działające pod kontrolą systemów Android i iOS (iPhone). Testowaliśmy m.in. csipsimple (bezpłatny) i rozwiązania firmy Acrobits (płatne).
Tak! W panelu administratora możesz dowolnie modyfikować jej ustawienia i wykupywać różne atrakcyjne dodatki.
Nie. Wpłata 1 PLN wystarczy na rozpoczęcie korzystania z infolinii. Możesz bez ograniczeń przekierowywać połączenia na telefony i komunikatory SIP lub wypróbować połączenia na telefony stacjonarne lub komórkowe (1 PLN zasili Twoje konto i wystarczy na kilka minut rozmowy). Jeżeli potrzebujesz więcej przekierowań, to wraz z założeniem infolinii doładuj konto, a zyskasz dodatkowe środki w promocji.
Tak. Do serwisu możesz logować się tymi samymi danymi, z jakich korzystasz przy użytkowaniu innych serwisów. Masz dostęp również do swojego konta prepaid.
Konto SIP pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet. Założone wraz z Infolinią, pozwoli Ci bezpłatnie odbierać z niej połączenia. Otrzymasz od nas swój unikalny login, hasło oraz inne dane, niezbędne do skonfigurowania go komputerze w komunikatorze podobnym do Skype, w telefonie komórkowym lub telefonie VoIP.
Jeżeli używasz przekierowań na telefony komórkowe lub stacjonarne nie potrzebujesz w ogóle dostępu u Internetu. Jeżeli chcesz odbierać połączenia za pomocą darmowych kont SIP, wystarczy dowolne stałe połączenie Internetowe z zagwarantowanymi 80kbit/s na pojedynczą rozmowę.
Tak. W kreatorze usługi oraz w panelu sterowania możesz ustawić godziny pracy infolinii


Więcej niż
przekierowanieMasz wielu pracowników lub oddziały firmy? Nie ma problemu ! Wpisz zapowiedź i stwórz telefoniczne menu wyboru.

Odbieraj
na czym chceszPołączenia wykonane na numer infolinii możemy przekierować na telefon komórkowy, stacjonarny, komunikator internetowy lub telefon VoIP.

Od zaraz
3 minutyTwoja infolinia będzie dostępna natychmiast po zamówieniu! Wszystko przygotujesz w kilka minut za pomocą przyjaznego kreatora na stronie www.